Eroare: Failed to parse the Currency Converter XML document.
YACCO AERO AVX 500 4TSet harţi VFR ROMANIA (LR-1,2,3)
![Bujii pentru motoare ROTAX 2T](http://www.traznet.ro/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=resized%2FNGK_2T_plugs_88x90.jpg&newxsize=90&newysize=90&fileout=) Click pentru imaginea întreagă
![](http://www.traznet.ro/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=%2Fcomponents%2Fcom_virtuemart%2Fshop_image%2Fproduct%2FNGK_BR8ES_3961.jpg&newxsize=90&newysize=90&fileout=) ![](http://www.traznet.ro/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=%2Fcomponents%2Fcom_virtuemart%2Fshop_image%2Fproduct%2FNGK_BPR8ES_4001_1.jpg&newxsize=90&newysize=90&fileout=) |
Bujii pentru motoare ROTAX 2T
|
( NGK )
|
Preţ:
5,00 RON
|
|
Aveţi întrebări despre acest produs? |
NGK BR8ES / BPR8ES, pentru toată gama de motoare ROTAX în 2 TIMPI. - ROTAX 377 (BOSCH)
- ROTAX 447 SCDI
- ROTAX 462 (BOSCH)
- ROTAX 503 DCDI
- ROTAX 582 DCDI (mod.90 / mod.99)
- ROTAX 618 DCDI
Bujiile NGK BR8ES / BPR8ES au terminal solid, rezistor incorporat şi garnitură de etanşare metalică. Miezul este din cupru şi au etanşare triplă pentru a facilita transferul de căldură şi a preveni scurgerile din interior. Bujiile NGK BR8ES / BPR8ES au următoarele caracteristici:![Sectiune bujie Sectiune bujie](/images/produse/ngk_inside.jpg) - Bujii cu terminal solid (nu poate fi eliminat sau deşurubat) dintr-un material durabil
- Dotate cu rezistor şi garnitură de etanşare metalică
- Miez de cupru şi etanşare triplă în interior
- Diametru filet 14mm
- Lungime filet 19mm (3/4")
- Cheie hexagon M20 (13/16")
- Cuplu de strângere 27Nm, la rece
Distanţa între electrozi: - Permisă: 0.4-0.5mm
- Optimă: 0.45mm
- Distanţa poate fi redusă la minim (0.4mm) pentru a facilita pornirea mai uşoară în condiţii de temperaturi reduse (frig).
Modelul BR8ES / BPR8ES prezentat este dotat cu terminal solid care nu poate fi eliminat sau deşurubat. Bujiile folosite în aviație necesită un terminal solid care are o durabilitate mai mare decât un terminal de aluminiu; în plus, terminalul solid nu va deşuruba în condiţii de vibraţii. Pentru bujiile de tip BR (cu rezistor) utilizarea unei pipe/fişe cu rezistor nu mai este necesară, rezistorul respectiv fiind deja incorporat in bujie.
Atenţie:
- Dacă motorul dumneavoastră este amplasat cu bujiile în jos, este obligatoriu să folositi un alt model de bujii, similar, cu electrodul mai lung pentru a preveni colmatarea acestuia. Bujiile recomandate în acest caz sunt cele care au un "P", cum ar fi NGK BPR8ES.
- Dacă utilizaţi senzori pentru temperatură cap-cilindru cu montaj pe bujie, este obligatoriu să îndepărtaţi garnitura de etanşare metalică înainte de montarea bujiei; senzorul de temperatură are şi rol de garnitură de etanşare.
- Bujiile Champion echivalente NGK B8ES / BR8ES NU SUNT RECOMANDATE PENTRU MOTOARELE ROTAX iar fabricantul NU le autorizează pentru utilizare în aviaţia ultrauşoară.
|
Disponibilitate
De la comandă, de obicei se expediază în:
![2-3zile.png](http://www.traznet.ro/components/com_virtuemart/themes/vm_black/images/availability/2-3zile.png)
|
|
|
|
|
|
|